onsdag 29 oktober 2008

Ta mig i kragen...

Känns som att det går så mycket upp och ner just nu. Ena dagen är jag gråfärdig och trött, andra glad och pigg... Ungefär varannan dag. Idag är jag ledig och känner mig inte alls på hugget. Har förvisso satt igång i tvättstugan men skulle behöva städa, baka och så vidare. Kanske är det för att jag har en gedigen lista som tröttar ut mig eller en liten förkylning som jag halvt lyckades kurera med all världens hälsokost... Eller bara helt enkelt höstdeppig... Bäst vore kanske om jag ligger kvar här i soffan och vilar mig i form, lägger mig tidigt och ta nya tag i morgon när jag också är ledig :o) Ingen som har nåt bra tips när man känner sig lite "höstnere"?

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej såg att du listat mig som bloggar du läser.. kul... nyfiken på hur du fann mig.. kram L

Anonym sa...

En god bok, godis och en bra film.. Eller att bara vara lite nere brukar också vara ganska bra ett tag iaf. Stor kram

jagheltenkelt sa...

hittade dig via min ipnrtjänst där man ser hur personen hittat till mig och det var via din blogg.. du har inte kommenterat hos mig förr därav blev jag så rörd över att finnas länkad hos dig..

Anonym sa...

Följ med kompisen till stallet igen! En varm mule kan få de flesta "neretankarna" på flykten :)

Kram

Anonym sa...

När vi har det som jobbigast då brukar vi titta på dvd-boxar... CSI (första versionen, inte Miami och NY), Prison Break och vanliga filmer med mycket spänning... så man får tänka på annat... Även Johan Glans dvd "Wordtour of Skåne" går varm här hemma de där dagarna...