fredag 1 februari 2008

Kallt varmt buller

Fastighetsskötaren och jag hade avtalat tid på förmiddagen. Det enda jag ifrågasätter är när förmiddagen började kl 8. I min stilla fantasi trodde jag åtta fortfarande var morgon. Jaja nu är jag uppe och vaken i alla fall. Jodå han fixa så mina element skulle låta mindre. Nu börjat det bli kallt i stället. Är det för mycket begärt att i en nyproducerad (relativt svindyr) lägenhet få ha både varmt och tyst? Ska städa lite innan mannen kommer hem i morgon, får väl hålla mig varm genom att dansa runt med Rolfy helt enkelt.

1 kommentar:

Berber sa...

Oj, jag trodde bara det var i Luxemburg man måste välja mellan att frysa sig förkyld under natten eller vakna av knäppande element vid fyrarycket - och det till det facila priset av 14000 spänn i månaden.